Ευχαριστήριο
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Πνευματικού Κέντρου Βιάννου «Περικλής Βλαχάκης» ευχαριστεί θερμά τους:
κ. Μάνθο Γουρνιεζάκη, πρώην πρόεδρο του Κέντρου,
κα. Ελευθερία Ηγουμενίδου και
κ. Γιώργο Κατσαράκη
για τις δωρεές τους εις μνήμην Γιώργου Ι. Τρουλάκη.
Η προσφορά τους αποτελεί μια αξιέπαινη πράξη τιμής και μνήμης, που στηρίζει παράλληλα το έργο και τις δράσεις του Πνευματικού Κέντρου.
Με εκτίμηση,
Το Διοικητικό Συμβούλιο
Πνευματικού Κέντρου Βιάννου
«Περικλής Βλαχάκης»