Ευχαριστήριο
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου Άνω Βιάννου, εκφράζει τις ευχαριστίες του στον κ. Λευτέρη Σπανάκη, Ταμία του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του σχολείου μας, για την συγκινητική δωρεά ηλεκτρικής συσκευής για την εξυπηρέτηση των αναγκών των μαθητών μας, στη μνήμη της αγαπημένης του γιαγιάς Μαρίας Χλειουνάκη- Μαστρογιωργάκη.
Επίσης ευχαριστούμε τον αγαπημένο συνάδελφό μας Νίκο Ζαμπουλάκη για τη δωρεά χρηματικού ποσού στη μνήμη του θείου του Γεωργίου Τρουλάκη και ευχόμαστε καλή ανάπαυση στα αγαπημένα τους πρόσωπα!
διαβάστε επίσης