Να κλάψεις ή να γελάσεις;


Καλοκαίρι... μαρτύριο περνούν μέχρι τώρα οι κάτοικοι του Τσούτσουρα, σύμφωνα με τις σοβαρότατες καταγγελίες που φτάνουν τις τελευταίες ημέρες στο viannitika.gr.
Όπως αντιλαμβάνεται κανείς από τη φωτογραφία του θέματος, υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα με την αποκομιδή των απορριμμάτων, αφού αυτή γίνεται δύο φορές τη βδομάδα, οι οποίες σύμφωνα με τους κατοίκους δεν είναι αρκετές για να αποφορτίσουν την κατάσταση που δημιουργείται από τον αυξημένο αριθμό κατοίκων, λόγω καλοκαιριού, στο παραλιακό χωριό του Δήμου Μινώα Πεδιάδας. Εκτός από τις άσχημες εικόνες, τίθεται φυσικά και το ζήτημα της δυσοσμίας αλλά και της δυσφήμισης στους επισκέπτες, του μοναδικού ουσιαστικά, παραλιακού οικισμού του συγκεκριμένου Δήμου.
Δεν έχουν ούτε νερό!
Στη δυσάρεστη αυτή κατάσταση, έρχεται να προστεθεί ένα ακόμα σοβαρό πρόβλημα, αυτό της υδροδότησης!
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με κατοίκους του οικισμού, ο Τσούτσουρας αντιμετωπίζει προβλήματα στην υδροδότηση τις τελευταίες 10 ημέρες, με τους ντόπιους και τους επισκέπτες να στρέφονται στην αγορά εμφιαλωμένων για τις ανάγκες τους.
Ένα χωριό, δύο Δήμοι
Έχουμε ξαναγράψει για την παγκόσμια πρωτοτυπία του Τσούτσουρα, καθώς το μισό χωριό ανήκει διοικητικά στον Δήμο Μινώα Πεδιάδας και το άλλο μισό (Πέρα Τσούτσουρας) στον Δήμο Αρχανών Αστερουσίων. Αυτό, έχει ως συνέπεια στον Πέρα Τσούτσουρα να γίνεται διαφορετική διαχείριση στα απορρίμματα και στην υδροδότηση και οι κάτοικοι να μην αντιμετωπίζουν τα προβλήματα που αναφέραμε παραπάνω!
Η εφαρμογή "e-Δημότης Μινώα Πεδιάδας"
Στις παραπάνω καταγγελίες προστίθεται μια ακόμα κι αυτή αφορά την εφαρμογή που δημιουργήθηκε πρόσφατα από τον Δήμο Μινώα Πεδιάδας, προκειμένου να βελτιώσει την καθημερινότητα των πολιτών, αφού μέσα από αυτήν θα μπορούσαν να υποβάλλουν αιτήματα για μια σειρά θεμάτων σε βασικούς τομείς της δημοτικής δράσης (καθαριότητα - περιβάλλον, δημοτικό φωτισμό, οδοποιία, ύδρευση-άρδευση, κοινωνική υποστήριξη) και να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο την πορεία υλοποίησης τους. Σύμφωνα λοιπόν με τους καταγγέλλοντες, όλα τα παραπάνω έχουν γνωστοποιηθεί στον Δήμο μέσω (και) της συγκεκριμένης εφαρμογής, ωστόσο κανείς δεν τους έχει απαντήσει ως τώρα...