Με την καρδιά στο στόμα...

Την κάκιστη ενημέρωση των επισκεπτών για το που μπορούν να υποβληθούν στο απαραίτητο τεστ covid κατά την επιστροφή τους στη χώρα τους, κατήγγειλε ιδιοκτήτης καταλύματος σε παραλιακή περιοχή της Βιάννου.
Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, οι δύο επισκέπτες του που ήρθαν για να...χαλαρώσουν στην Κρήτη, τις δύο τελευταίες ημέρες διαμονής τους ήταν εξαιρετικά αγχωμένοι αφού λάμβαναν διαρκώς λανθασμένες πληροφορίες για το ζήτημα.
"Οι επισκέπτες μου ήταν σίγουροι πως μπορούν να υποβληθούν σε τεστ στο Κέντρο Υγείας Άνω Βιάννου, γιατί είδαν στο διαδίκτυο ότι εκεί διεξάγονται τεστ στην περιοχή, όμως εγώ τους είπα καλύτερα να το ψάξουν για να σιγουρευτούν", μας ανέφερε χαρακτηριστικά ο ιδιοκτήτης.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες, οι άνθρωποι προσπαθούσαν επί δύο ημέρες να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά για τις σχετικές πληροφορίες στο αεροδρόμιο Ηρακλείου, καθώς σε αρκετά Ευρωπαϊκά Αεροδρόμια υπάρχουν χώροι διεξαγωγής τεστ για τους ταξιδιώτες, όμως...μάταια! Κανείς δεν απάντησε ποτέ σε κανένα τηλεφώνημα!
"Προκειμένου να σιγουρευτώ αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο σε κάποια ελληνική αεροπορική εταιρία για να ρωτήσω" μας είπε ο κ. Π.Σ. ο οποίος συνέχισε λέγοντας πως οι υπάλληλοι τον διαβεβαίωσαν ότι χρειάζονται μοριακό τεστ από ιδιωτικό διαγνωστικό κέντρο για να ταξιδέψουν. "Τότε αναστατώθηκαν πάρα πολύ γιατί τα αποτελέσματα του μοριακού τεστ καθυστερούν ένα 24ωρο να βγουν", τόνισε χαρακτηριστικά.
Ευτυχώς, οι άνθρωποι έκαναν μια τελευταία απόπειρα και επικοινώνησαν με την αεροπορική τους εταιρία, από την οποία έλαβαν διαβεβαιώσεις πως με ένα απλό rapid test από ένα διαγνωστικό κέντρο, θα μπορούν να ταξιδέψουν ελεύθερα, όπως και τελικά έγινε.
Αυτό που φυσικά προβληματίζει, είναι αφενός το ότι δεν υπάρχει σωστή ενημέρωση σε όλους τους κλάδους που είναι σχετικοί με την υγεία και τον τουρισμό και αφετέρου η δυσκολία των επισκεπτών να λάβουν μια απλούστατη πληροφορία από το αεροδρόμιο Ηρακλείου.