Απολύτως δικαιολογημένα ερωτήματα
Πολλοί συναλλασσόμενοι από το ATM της Τράπεζας Πειραιώς στην Άνω Βιάννο, μας μεταφέρουν τους βάσιμους προβληματισμούς των, καθώς, τώρα και ένα δεκαήμερο, από το εν λόγω μηχάνημα συναλλαγών δεν εκδίδονται αποδείξεις!
Η αναγνώστριά μας κ. Ε. Ρ. μας γράφει συγκεκριμένα: «Τι θα γίνει μ’ αυτή την κατάσταση; Πάνω από δέκα ημέρες, από το μηχάνημα, καλά-κακά κάνουμε συναλλαγές, όμως αποδείξεις δεν βγάζει! Άραγε κάνουν οικονομία στο χαρτί»; Και η επιστολογράφος μας καταλήγει θέτοντας ένα ουσιώδες ερώτημα: «Εμείς πάντως δεν έχουμε αποδείξεις ούτε τι καταθέτουμε ούτε τι έχουμε στους λογαριασμούς μας»… Πράγματι τίθενται πολλά ερωτήματα.
Εμείς όμως θα θέσουμε ένα ακόμη: Είναι βέβαιο ότι οι αρμόδιοι εποπτείας των ΑΤΜ γνωρίζουν το πρόβλημα. Γιατί άραγε δεν σπεύδουν να το επιλύσουν; Όταν η τράπεζα χορηγεί λ.χ. ένα δάνειο το χορηγεί με το «λόγω τιμής» και χωρίς παραστατικά;
Ελπίζουμε η αναφορά μας αυτή να τεθεί σε γνώση των αρμοδίων και το πρόβλημα να επιλυθεί.