2009: Όταν μας έλειπαν μόνο... 8 κόμβοι

Όπως γράψαμε στο χθεσινό "Πίσω στο Χρόνο", ήταν τέτοιες ημέρες όταν εγκαινιάστηκε ένα άλλο τμήμα του δρόμου, αυτό του Αρκαλοχωρίου-Μάρθας, που και αυτό τότε παραδόθηκε με καθυστέρηση... 4 ετών!!!
Σύμφωνα με την εφημερίδα "Πατρίς", το έργο ακόμη και τότε παρέμενε ημιτελές καθώς έπρεπε να κατασκευαστούν 8(!) κόμβοι που θα εξυπηρετούν τους γύρω οικισμούς που θα καταστήσουν το δρόμο ασφαλή και λειτουργικό.
Συγκεκριμένα, το ρεπορτάζ της εφημερίδας ανέφερε: "Τα χρήματα που θα απαιτηθούν είναι πολλά και δεν είναι βέβαιο ότι θα δοθούν από το ΕΣΠΑ από την στιγμή που δεν υπάρχουν ώριμες μελέτες! Εκτός των άλλων, έχει χαθεί πολύτιμος χρόνος τα τελευταία 3 χρόνια μια και ορισμένοι κόμβοι όπως των Πεζών, του Ινίου, είναι μεγάλα έργα από μόνα τους! Ενας κόμβος μπορεί να κοστίσει από 3 εκατομμύρια μέχρι και 6-7 εκατομμύρια δεδομένου ότι δεν είναι μόνο ο ανισόπεδος ή ισόπεδος κόμβος, αλλα και οι συνδέσεις, οι δρόμοι με τους γύρω οικισμούς.
Οι κόμβοι που πρέπει να γίνουν είναι:
- Του Αγίου Σώζοντος, που έπρεπε να έχει γίνει εδώ και 5 χρόνια και σήμερα εξυπηρετούνται οι Αρχάνες είτε από τον παλιό δρόμο είτε από ένα παράνομο χωματόδρομο που κατεβαίνουν οι οδηγοί
- Των Πεζών που είναι και από τους πιο μεγάλους με τις συνδέσεις που απαιτούνται
- Του Καταλαγαρίου, όπου έχουν γίνει 2 από τις 4 ράμπες
- Του Αλαγνίου, αν και οι οδηγοί εξυπηρετούνται από την έξοδο που είναι σήμερα αρκετά μακριά
- Ο βόρειος κόμβος του Αρκαλοχωρίου
- Ο νότιος κόμβος του Αρκαλοχωρίου
- Ο κόμβος του Ινίου που επίσης είναι από τους μεγαλύτερους"
- Τέλος η ΜΠΕ του έργου προβλέπει ότι πρέπει να βελτιωθεί κόμβος και μεταξύ Πεζών και Αλαγνίου