Πως έχτισε το μύθο του το «Blair Witch Project»

Προτού βγει η ταινία στις αίθουσες το μακρινό 1999, οι δημιουργοί της, Daniel Myrick και Eduardo Sanchez δημιούργησαν μία από τις εξυπνότερες καμπάνιες στην ιστορία του κινηματογράφου.
Τοποθέτησαν παντού αφίσες με τα πρόσωπα των 3 πρωταγωνιστών, από κάτω η φράση “Αναζητούνται”, και το τοπικά ΜΜΕ προσπάθησαν να λύσουν τον γρίφο. Ποιοι είναι αυτοί; Γιατί δεν ξέρει τίποτα η αστυνομία; Οι οικογένειες τους γιατί δεν τους έχουν αναζητήσει;
Την ίδια στιγμή δίνουν στη δημοσιότητα την διεύθυνση ενός site, προκειμένου ο κόσμος να βοηθήσει στην αναζήτησή τους. Μέσα σε αυτό, πληροφορίες σχετικά με τις αστυνομικές έρευνες, αεροφωτογραφίες της περιοχής, δηλώσεις σχετικά με την κατάσταση. Και ο κόσμος σε πανικό.
Μία φοιτήτρια κινηματογράφου, η Heather Donahue, θέλει να δημιουργήσει ένα ντοκιμαντέρ σχετικό με τον μύθο της μάγισσας του Blair, στο Maryland. Επιστρατεύει έναν camera-man, τον Joshua Leonard, και έναν ηχολήπτη, τον Michael C. Williams.
Θα έλειπαν για ένα σαββατοκύριακο, κάνοντας γυρίσματα στην περιοχή, αλλά και περνώντας 2 βράδια στο δάσος, προκειμένου να καταλάβουν από κοντά την αίσθηση. Εξαφανίστηκαν όμως, τα ίχνη τους χάθηκαν, και κανείς ποτέ δεν τους ξαναείδε. Αρκετό χρόνο αργότερα βρέθηκε το υλικό που είχαν καταγράψει.
Και αυτό είναι το premise. Η ταινία παρουσιάζεται στα media σαν αληθινή, το κοινό πηγαίνει να δει ένα πραγματικό ντοκιμαντέρ, και the rest is history.
Μια από τις μεγαλύτερες εισπρακτικές επιτυχίες όλων των εποχών (σε σχέση με τα ελάχιστα χρήματα που δαπανήθηκαν για τη δημιουργία της) ήταν πλέον γεγονός. Το τρικ έκανε το θαύμα του…